» Araba DIY » Bisikletler »Fırçasız dişli motorlu elektrikli bisiklet 48V / 350W

Fırçasız 48V / 350W dişli motorlu elektrikli bisiklet

Hayranları üretmeye davet ediyorum, 48V motorlu basit bir elektrikli bisiklet düşünmeyi öneriyorum. Motor 350 watt kapasiteli fırçasız kullanılır, bu 40 km / s hıza çıkmak için yeterlidir. Bir bisiklette 4 vites değiştirebilirsiniz ve bir dişli motorumuz var ve bu amaçlar için oldukça iyi bir torka sahip. Yazar oldukça hızlı başlıyor, yiyor ev yapımı ürün her biri 12V / 7 Ah'lık dört pilden. Ne yazık ki, böyle bir yeniden çalışma, bisiklet sadece motor tarafından sürülebilir, bu nedenle daima akü seviyesine sorumlu bir şekilde yaklaşmalısınız. Proje ilginizi çekiyorsa, projeyi daha ayrıntılı tanımayı öneririm!

Yazar tarafından kullanılan malzeme ve araçlar:

Malzeme Listesi:
- Uygun tahrik dişlisi;
- somunlu cıvatalar;
- çift taraflı bant;
- pilleri takmak için küçük bir sac;
- bir parça profil borusu ve direksiyon simidi için lastik tutamaklar (basamaklar için);
- Ve elbette, deneysel bisiklet.

Bu arada, kurulum için hazır bir kit mümkündür.

Araç Listesi:
- öğütücü;
- kaynak makinesi;
- matkap;
- anahtarlar;
- bağlantı çubukları için çektirme (tercihen);
- boya.

Elektrikli bisiklet üretme süreci:

İlk adım. Motor hazırlama ve montajı
Motoru kurmak bu ev yapımı üründeki en zor görevdir, diğer her şey zaten bir formalite. İlk önce bağlantı çubuklarını pedallarla çıkarmamız gerekiyor, onlara ihtiyacımız yok. Bağlantı çubukları balyozla vurmamak için oldukça sıkı bir şekilde oturabilir, bir çektirme kullanmak daha iyidir.

Daha sonra, motoru şasiye monte etmek için uygun yeri belirleriz, zincirle hiçbir şeyin karışmaması bizim için önemlidir. Yazar hemen motor miline bir tahrik dişlisi taktı, sadece mevcut olana kaynak yaptı. Motoru üç kulağa monte edeceğiz, bu yeterli olmalı. Çerçeve üzerindeki yerleri bir işaretleyici ile işaretler ve bir öğütücü ile temizleriz. Cıvataları buraya kaynak yapıyoruz, motoru monte etmek için saplamalar olarak hizmet edecekler. Cıvataları ve kaynak noktalarını, metalin paslanmaması için boyadık, hepsi bu, şimdi motoru somunlarla sabitliyoruz. Sonuç olarak, zinciri takmak kalır, onu değiştirmek gerekli olmayacaktır.

Her şeyin nasıl çalıştığını kontrol ediyoruz, yazar güç kaynağı olarak her biri 12V'luk 4 pil kullanıyor, seri bağlantıyla 48V alıyoruz. Denetleyiciyi kabloların renklerine göre bağlarız ve "gaz" düğmesini bağlarız. Her şey çalışıyor, tekerlek boş modda çok hızlı dönüyor.

İkinci Adım Pil takımı
Yazar, düşük kapasiteye sahip oldukça büyük boyutlu ve ağır piller kullandı, değiştirildiklerinde bisiklet daha hafif, daha güçlü olacak ve sürüş mesafesi artacaktır. Yazar 4 pil kullanıyor, çift taraflı bantla yapıştırılması ve tabana takılması gerekiyor. Temel olarak, çerçeveye kendinden kaynaklı cıvatalarla vidalanan bir metal levha kullanılır. Pilleri yapıştırıyoruz, lastik, halat veya tel ile sabitlenmesi tavsiye edilir.

Üçüncü Adım Son rötuşlar ve test
Sonunda, çift taraflı bir banda fırçasız motor için bir kontrolör takıyoruz ve kabloları bağlıyoruz. Telleri kasaya plastik kelepçelerle sabitliyoruz. Yazar ayrıca pil şarj cihazına bağlamak için bir soket çıkardı.

Hızı ölçebilmeniz ve teste geçebilmeniz için direksiyona bir telefon tutucu takıyoruz.

Tabii ki, ayaklarınızı başka bir yere koymanız gerekiyor, profil borusundan bir adım atıyoruz. Çerçeveye kaynak yapıyoruz, boyatıyoruz ve uçlara kauçuk saplar veya hortum parçaları yerleştiriyoruz.

Yazar hızlı ve aniden başladı, ancak bisikletin hızı çok hızlı değil, maksimum hız 40 km / s idi. Prensip olarak, bu değil motosiklet ve bir motosiklet bile değil, bu nedenle bu göstergeler fazlasıyla yeterli. Çekiş ile bisiklet oldukça güçlü olmalıdır. Hepsi bu, proje bitti, umarım ev yapımı sevdiniz ve kendiniz için yararlı bir şey buldunuz. İyi şanslar ve yaratıcı ilham, fikirlerinizi ve ev yapımı şeyleri bizimle paylaşmayı unutmayın!