» balık tutma » Yemler »Chbbler bir tatlısu tabağına kendin yap

DIY tatlısu kefali

- suyun üst katmanlarında ticaret yapan çin balıklarını yakalamak için en etkili yem. Bu bağlamda en yaygın yırtıcı, kefildir, her türlü böcek, kurbağa, yukarıdan küçük balıklar ve gerçekten de suyun üst katmanlarında hareket eden her şeyi yakalamayı sever. Tabii ki, bazen ve turna sık sık sığ suda ve üst katmanlarda kızartmayı vurur, ancak bu daha az yaygındır.

Bir kefeyi yakalamanın en iyi yolu. Bu mücadele suyun üstünde hareket eder ve balığın hemen fark ettiği küçük dalgalar oluşturur. Ayrıca, yalpalayıcı hareket ederken genellikle bir ses çıkarır.
Bu talimatta, basit yalpalayıcıların nasıl yapılacağına bakacağız, yazar L-minnow 44 adlı kopyaları yapmaya karar verdi. Görünüşe göre, bu mücadele onu memnun etti.

Yazarın kullandığı malzeme ve araçlar ev yapımı:

Malzeme Listesi:
- ahşap dostochka;
- ince paslanmaz tel;
- bıçağın üretimi için organik cam (metal, plastik veya cam uygundur);
- kurşun (veya kalay);

- bir kalem.

Wobbler üretim süreci:

İlk adım. Profil çizme
Her şeyden önce, wobbler'ın istenen profilini çizin, hemen çizebilirsiniz. Ayrıca önce kağıda bir profil çizebilir ve sonra kesebilirsiniz. Bunu yaparken, bitmiş profili yazıcıda yazdırabilirsiniz.

Odun türüne gelince, o zaman zaten deneysel olarak bir sonuç çizin. Bir deney olarak çam, meşe, huş ağacı ... yapmayı deneyin. Wobbler'ı daha ağır hale getirmek için yoğun ahşap kullanın veya tersini yapın.

İkinci Adım Kaba bir profil kesin
Şimdi tahtaya ne çizdiğinizi kesin. Geleneksel bir demir testeresi veya dekupaj testeresi kullanın.

Üçüncü Adım Çok fazla dikiş
Şimdi yalpalayıcıya istenen şekli veriyoruz, bunun için bir ağaç üzerinde bir dosya kullanıyoruz ve tercihen keskinleştiriyoruz. Ayrıca, keskin bir bıçak yardımınıza gelecek, bunun yardımıyla fazla köşeleri kesebilirsiniz.

Dördüncü Adım öğütme
İş parçasını tamamen pürüzsüz hale getirin. Bu aşamada, bitmiş bir görünüme sahip olmalıdır. Burada zımpara kağıdına ihtiyacınız var. İlk önce büyük, tüm çarpmaları öğütüyoruz. Sonra yavaş yavaş gevrekliği azaltırız ve sonuç olarak kesinlikle pürüzsüz bir yüzeye ulaşırız.

Beşinci Adım işaretleme
Bir kalem alıp önüne bir çizgi çiziyoruz. Bıçağın monte edileceği kesimin yerini gösterecektir.Ayrıca, kancaların olacağı alt ve arka halkalar için delik delme yerlerini işaretleyin.

Bıçağın açısına önceden karar verin, bu çok önemli bir nokta. Bu değerden, wobbler'ın kablolama sırasında ne kadar derine dalacağına bağlı olacaktır. Bıçağın genişliği de wobbler oyununu etkiler.

Altıncı Adım Döngü yap
Kancaları asmak ve yalpalayıcıyı oltaya bağlamak için halkalara ihtiyacımız var. Yazar, bir bız ve pense kullanarak ince bir paslanmaz telden ilmekler yapar. Kancalarda hemen iki döngü yapabilirsiniz ve üçüncüsü yayda olacaktır.

Yedinci adım. Bıçak yuvası
Wobbler'ın önünde, bıçağın altındaki bir deliği delin. Bu bir iğne dosyası kullanılarak yapılabilir. Ayrıca bir bıçak yapın, bunun için pleksiglas, bir parça plastik vb. Bir parça plastik cetvel mükemmel.

Sekizinci Adım. Bıçağı ve halkaları ayarlayın
Bıçağı yerine yerleştirin ve menteşeler için delikler açın ve ağaca vidalayın.

Dokuz Adım. Wobbler yükleniyor
Wobbler'ın doğru şekilde oynaması için, biraz emprenye edilmesi gerekir, çünkü bu kurşun kullanılır. Kurşun yoksa, cıvata parçaları yapacaktır. Biz "göbek" delikler ve ağırlık yüklemek. Ağırlık deneysel olarak belirlenir. Ağırlıkları sabitleyin ve cazibeyi banyoya sürmeye çalışın. Her şey yolundaysa, devam et.

Onuncu Adım Tüm detayları yapıştırıyoruz ve ağacı emprenye ediyoruz
Yazar ahşabı keten tohumu yağı ile emdirmeye karar verdi, böylece suyu emmedi. Pratik olarak kurumadığı için kaliteli bir kurutma yağı seçin.

Kancaları asın ve epoksi yapıştırıcıyı yayın. Delikleri tutkalla doldurun ve halkaları yerine vidalayın. Ayrıca aynı epoksi tutkal kullanarak bıçağı iyice yapıştırın.
Epoksi yapıştırıcıya ağırlık takmayı unutmayın.

Adım 11. Astar kapağı

Keten tohumu yağı ile emprenye edildikten sonra, boyaya iyi yapışması için yem üzerine bir astar uygulayın. Toprak kuruduktan sonra, yalpalayıcıyı sprey kutusundan gümüş veya başka bir renkte isteyin.

Sadece yalpalayıcıyı vernikle kaplamak için kalır, böylece renkli kaplama uzun süre hizmet eder ve yalpalayıcı nemden güvenilir bir şekilde korunur. İyi balıkçılık, kuyruk yok, ölçek yok!

Yorum ekle

shokrespektlolPrevedkarşılamaKrutoyya_za
      ya_dobryiyardımcıne_huliganne_othodiFludyasakyakın

Okumanızı tavsiye ederiz:

Akıllı telefon için verin ...