» Araba DIY »Bir hovercraft'tan 700 watt'lık bir çocuk için kartlar

Bir hovercraft'tan 700 watt'ta bir çocuk için kartlar

Tüm işçilik hayranlarına selamlar, bugün bir çocuk için nasıl mükemmel bir elektrik kartı yapabileceğinizi düşüneceğiz. Makine, yazarın hatalı bir uçan kaykaydan çıktığı iki fırçasız motor tarafından desteklenmektedir. Bu motorları harekete geçirmek için, onlar için özel kontrolörler satın almanız gerekir. Aliexpress var. Yazar, eski dizüstü bilgisayar pillerinden elde edilebilen 18650 hücreden pili kendisi monte etti. Araba oldukça frisky çıktı, çocuğunuz bundan memnun olacak ev yapımı ürün. Her motorun gücü 350 watt, ki bu toplam 700 watt, bu tür araçlara binmek için yeterli. Proje ilginizi çekiyorsa, daha ayrıntılı olarak çalışmayı öneriyorum!

Yazar tarafından kullanılan malzeme ve araçlar:

Malzeme Listesi:
- eski uçan kaykay;
- iki motor kontrolörü;
- 18650 hücreleri;
- moped veya scootertan tekerlekler;
- köşe;

- işaretleyici.

Ev yapımı üretim süreci:

İlk adım. Tekerlek yapımı
Her şeyden önce, gyro scooter'ı söküyoruz, arızalı olsa bile, içindeki yüksek olasılıklı motorlar hala hayatta. Lastikleri tekerleklerden çıkarıyoruz, sonunda sökmemiz gereken iki mükemmel motor alıyoruz.

Motorların yeni tekerleklere takılması gerekir, bu durumda bunlar bir scooter veya mopedden tekerleklerdir. Yazar, sonunda yeni jantların jantlarına kaynaklanmış çelik plakalardan özel bağlantı elemanları yaptı. Sonuç olarak, iki mükemmel motor tekerleği elde ediyoruz, montaj sırasında ana şey, tekerlekleri mümkün olduğunca yuvarlak tutmak için her şeyi tam olarak monte etmektir.

Hazır tekerlekler arka kirişe monte edilir. Arka kiriş olarak kare profil boru girebilir, bağlantı elemanlarını çelik köşeden yaparız ve her şeyi cıvata ve somunlarla güvenli bir şekilde sabitleriz.

İkinci Adım Ön kiriş ve çerçeve
Ayrıca ön kirişi profil borusundan yapıyoruz, döner mafsalları uçlara kaynaklıyoruz. Bu menteşeler gibi, bisiklet tekerleklerinden göbekler harika, güçlüler ve içlerindeki boşluğu kaldırabilirsiniz. Tekerlek bağlantı elemanları burçların akslarına kaynak yapılır; bir köşe veya kalın çelik sacdan yapılabilirler.

Sonunda, tüm çerçeveyi kaynaklıyoruz, profil boruları kullanıyoruz, her şeyi güvenilir bir şekilde pişiriyoruz, sürüş sırasında çerçevenin parçalanmasına izin verilmiyor.

Üçüncü Adım yönetim
Direksiyonu yapıyoruz, yazar direksiyon milini yuvarlak bir çelik borudan yaptı ve direksiyon simidinin kendisi etraftaki çöplerden kaynaklanabilir veya bitmiş direksiyon simidini arabadan bulabilirsiniz. Direksiyon çubukları takıyoruz, uçlarında menteşeler olmalı, gazlı amortisörler veya benzeri menteşelere bakabilirsiniz.

Dördüncü Adım oturan
Bir koltuk yapıyoruz, üretimi için yazar hazır bir plastik sandalye kullandı. Bacakları sandalyeden ve tüm fazlalıkları kesin, sonunda mükemmel bir şekilde oturuyor. Konforu arttırmak için koltuk, ana çerçeveye yaylar ile tutturulmuş olan köşeden özel bir çerçeveye monte edilir. Sonuç olarak, haritada çarpmaların üzerinden atlayabilirsiniz ve doğru seçilmiş yaylarla oldukça rahat olmalıdır.

Beşinci Adım pedallar
Pedalın uygun parçalarından kaynak yapıyoruz, "gaz" a bağlamanız gerekiyor e gaz kolu.
Korumalı bir yerde motor kontrolörlerimiz var, su dökmemeli ve kir uçmamalıdır.

Fren pedalına gelince, disk frenli ön bisiklet tekerlekleri frenlemeden sorumludur. Fren sistemini basitleştirmek için, sadece tekerleğe bastırılacak bir kol yapabilirsiniz.

Altıncı Adım kaplama
Kartları kontrplak veya diğer sac malzemelerle kaplıyoruz. Güvenilir bir polik yaptığınızdan emin olun, çelik sacdan yapılabilir.

Yedinci adım. Pil ve testler
Yazar pili kendisi eski 18650 hücrelerinden yaptı.Bu hücreler eski dizüstü bilgisayar pillerinden elde edilebilir, ancak her hücrenin çalışabilirliği kontrol edilmelidir. Yazar, tasarımcı olarak birbirine bağlanan özel konektörler kullanarak bir pil taktı.

Pilinizi derin deşarj ve aşırı şarjdan koruyacak belirli bir pilin altına bir BMS denetleyicisi yerleştirdiğinizden emin olun. Batarya çıkarılıp şarj edilmek üzere çıkarılabilmesi için yazar bir sabitleme torbasına yerleştirdi.

Hepsi bu, araba hazır, deneyimleyebilirsiniz. Yazar oldukça hareketli, kartların başarılı olduğu ortaya çıktı, çocuk bu ev yapımı işten memnun olacak. Proje bu konuda tamamlandı, umarım ev yapımı işi sevdiniz ve kendiniz için yararlı düşünceler buldunuz. İyi şanslar ve yaratıcı ilham, bunu tekrarlamaya karar verirseniz, fikirlerinizi ve ev yapımı şeyleri bizimle paylaşmayı unutmayın!
8.5

Yazar
Merhaba
Konuk Andrey
Her şeyi sevdim, eleştiriye dikkat etmiyorum, ama boyayabilirsiniz, ancak elle yapılan, elle yapılan, eğer birisi estetik açıdan hoş değilse, bir miom ile gitmelerine izin verin. Yazar için bir sorum var, böyle orijinal sahipleri nereden aldı? Teşekkürler.
Her şeyi sevdim, eleştiriye dikkat etmiyorum, ama boyayabilirsiniz, ancak elle yapılan, elle yapılan, eğer estetik açıdan hoş değilse, bir miyomla gitmelerine izin verin, yazar için bir sorum var, böyle orijinal sahipleri nereden aldı? Teşekkür ederim
Yazar
Peki, bu kız için ve sonra gerçek çocuk için
Oh, tüm bu paslı demir parçalarını nasıl seviyorum, elektrot kaynağı ile elle kaynaklanmıyor ...Lütfen, bundan daha fazlası, buna bakarak, ellerimin kıçından olmadığını ve genel olarak neredeyse bir dahiyim)))
Ama cidden, böyle bir çocuğu sunmaktan utanırım. Yazarın bir aracı ve başı var, neden iyi yapmıyorsunuz ... İşte bir erkeğin kızı, elektrikli bisikleti güzel, doğru bir şekilde bir shurikten saptı.

Hem çocuk hem de baba mutlu.
Müthiş direksiyon simidi! xaxa

Okumanızı tavsiye ederiz:

Akıllı telefon için verin ...