» tesisler » Makine aletleri »Kendin yap motorlu hidrolik pres

DIY motorlu hidrolik pres

Tüm hayranları zanaat yapmaya davet ediyorum, bugün motorlu bir hidrolik pres yapmayı düşüneceğiz. Böyle bir makinenin yardımıyla, yatakları ve diğer parçaları kolayca çıkarmak ve takmak mümkündür. Makine oldukça güçlü olduğu ortaya çıktı, 4 tonluk bir hidrolik kriko temelinde inşa edildi. Bir düğmeye basarak böyle bir makineyi kontrol edebilirsiniz, krikoyu çalıştıran küçük bir motor vardır. Proje ilginizi çekiyorsa, daha ayrıntılı olarak çalışmayı öneriyorum!

Yazar tarafından kullanılan malzeme ve araçlar:

Malzeme Listesi:
- 3 tonluk hidrolik kriko;
- çerçeve için kanal;
- küçük bir 12V dişli motor (bir scooter marş motorundan);
- yuvarlak ahşap;
- demir plakalar;
- yaylar;
- küçük bir plastik tüp;
- plastik bağlar;
- iki zincir dişlisi ve bisikletten bir zincir;
- bir bisikletten arka tekerlek göbeği;
- metal boyası.

- matkap.

Üretim süreci ev yapımı:

İlk adım. Krikonun sonlandırılması
Her şeyden önce, jakın baş aşağı çalışabileceğinden emin olmak için jakı değiştirmemiz gerekecek. Bunu yapmak için, krikoyu sökün, önce yağı temiz bir kaba boşaltın ve ardından gövdeyi sökün. Bu durumda, iç parçalara zarar vermemeye çalışmalısınız.
Ardından, pompanın yağ çektiği girişi bulmamız gerekir. Bu delikte plastik bir tüpün veya bir hortum parçasının boyutunu almanız ve takmanız gerekir. Tüpü plastik bağlarla tutturuyoruz. Şimdi, krikoyu ters çevirdiğimizde, çalışabilecek.

İkinci Adım vakıf
Tüm önemli düğümleri düzelttiğimiz bir temel oluşturalım. Burada bir parça kalın sac demire ihtiyacımız var. Tabanda delikler açar ve vidalar için dişleri keseriz; kriko tabanında da sabitlemek için delikler açarız. Krikoyu tabana sağlam bir şekilde sabitleyin.

Üçüncü Adım Motor ve dişli
Motoru hazırlayacağız, bizim durumumuzda bir scooter veya 12V motosikletten bir marş motoru kullanıyoruz.Bir bisiklet dişlisinin marş miline kaynaklanması gerekir, yazar daha yüksek bir tork elde etmek için küçük bir tane kullandı. İlk olarak zincir dişlisini tutuyoruz, motoru çalıştırıyoruz ve zincir dişlisinin eşit şekilde kaynaklandığından emin oluyoruz.

Ayrıca bir tahrik ekseni takmamız gerekiyor, burada bir bisikletin arka tekerleğinden bir manşon kullanıyoruz veya pedallı eksenin bulunduğu bir manşon kullanabilirsiniz. Benzer şekilde, zincir dişlisine kaynak yaparız, yüksek tork elde etmek için çapının büyük olması gerekir. Manşonu eksenle monte ettikten sonra zinciri takabilirsiniz. Her şey düzgün yapılırsa, zincir uçmaz.

Dördüncü Adım Krank ve biyel sistemi
Sac demirden bir krank yapıyoruz, tahrik edilen dişliye kaynaklanmalıdır. Biyel kolu ve diğer bileşenler nasıl yapılır, fotoğrafa bakın. Sonuç olarak, kriko pompasının çalışacağı pistonlu hareketler elde etmektir. Menteşelerin tümü ilkel olarak cıvata ve somunlarla yapılır.

Beşinci Adım Son rötuşlar ve testler
Sonunda, çerçeveyi monte etmeye devam ediyor, yazar önceden kanaldan yaptı. Krikoyu takarız ve kabloları bağlarız. Motor şaftı sadece bir yönde dönecektir; motor çalışırken, kriko çubuğu uzar.
Kriko çubuğunun orijinal konumuna geri dönmesinden güçlü yaylar sorumludur.

Hepsi bu, ev yapımı ürün hazır, yaşayabilirsiniz. Yazar yataklara bastırdı, demir boruyu büktü, makine görevle kolayca başa çıkıyor. Elbette, makinenin hızını ayarlayabilmeniz için makineyi bir dimmer ile takviye etmek güzel olurdu. Genel olarak, ev yapımı başarılı çıktı, umarım projeyi de beğenmişsinizdir. Bunu tekrarlamaya karar verirseniz iyi şanslar ve yaratıcı ilham. Fikirlerinizi ve ev yapımı şeylerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın!
7.5

shokrespektlolPrevedkarşılamaKrutoyya_za
      ya_dobryiyardımcıne_huliganne_othodiFludyasakyakın

Okumanızı tavsiye ederiz:

Akıllı telefon için verin ...