» balık tutma »Kamboçyalı kızlar nasıl avlanır (balık avı)

Kamboçyalı kızlar nasıl avlanır (balık avı)

Bowfishing, aynı anda iki konsepti birleştirir, avcılık ve balık tutmadır. Tabii ki, bu tür bir balıkçılık var, buna balık avı deniyor, sadece bugün bunun hakkında konuşmayacağız, karadan balık avlamaktan bahsedeceğiz! Bu tür bir aktivite için bir tatar yayı veya yay uygundur, oltaya oklar eklenir, bu da balığınızı ayaklarınızı kendiniz ıslatmadan sudan çıkarmanızı sağlar.
Ancak özellikle, bu yay tasarımı, ok oltaya bağlı olmadığından, balıkların sudayken avlanması gerektiğini sağlar.

Böyle bir yay yapmak çok basittir, en az araç setine sahip kırılgan bir kız tarafından sıfırdan yapılır. Bir güç elemanı olarak burada iki çelik yay kullanılır. Gerginliklerini ayarlayarak, yayın gücünü ayarlayabilirsiniz.

Bu arada, yay bir fırlatma sistemi ile donatılmıştır, bu yüzden tatar yayı olarak adlandırılabilir.

Bu tatar yayı ile şunları yapabilirsiniz:

1. Balık avlamak
2. Arazi avlamak oyunu
3. bir el egzersiz makinesi olarak Kullanın

Yazar tarafından kullanılan malzeme ve araçlar:

Malzeme Listesi:
- taslaklar, tişörtler ve diğerleri;
- güçlü halat (kiriş);
- somunlu cıvatalar;
- PVC için tutkal;
- iki yay;
- sakız (olta takımı gibi).

Araç Listesi:
- demir testeresi (yazar demir testeresi kullanır);
- bir tornavida (veya delikleri yakmak için başka bir demir parçası);
- pense;
- tahta çubuk parçası;
- bir ocak veya başka bir ısı kaynağı;
- rulet;
- işaretleyici.

Soğan yapım süreci:

İlk adım. Çerçeve boşlukları
Cihazın çerçevesi üç parça borudan oluşur, “omuzlar” yapmak için iki boru ve atıcı tarafından tutulan sap için başka bir parça kullanılır. Tüm bunlar PVC borular için bir tişört üzerinde gidiyor.

Ölçümler alıyoruz ve boruları kesiyoruz, kesmek çok basit, metal için bir demir testeresi yeterli olacak.

Kamboçya'dan gelen sert bir kız, demir testeresi bıçağıyla tüm işleri çıplak elleriyle alıyor.

İkinci Adım “Omuzlar” profilini belirledik
Cihazın omuzları kenarlarda düz olmalı ve ayrıca belirli bir bükülmeye sahip olmalı, gözde yaklaşık 45 derecedir. Bütün bunları yapmak için bir ısı kaynağına ihtiyacınız var, sıcak hava tabancası kullanabilirsiniz. Bizim durumumuzda, yazar boruyu doğru yerlerde ısıtmak için sıcak kömürler kullanır.

İlk önce boruların kenarlarını düzleştirmeniz, bu kısmı ısıtmanız, ardından boruyu düz bir yüzeye koymanız ve tahtanın üstüne bastırmanız gerekir. Ayağı bir süre tutun, böylece plastik soğur ve sertleşir.İkinci parça için de aynısını yapıyoruz.

Şimdi gerekli kıvrımları oluşturacağız. Yine boruları ısıtıyoruz ve sonra bacak üzerinde istenen açıya büküyoruz. Plastiği bir süre serin tutarız. Hepsi bu, gerekli parçalar hazır, yapıyı geçici olarak tee'ye yerleştirerek bir araya getirmeyi deneyebilirsiniz.

Üçüncü Adım Kaldıraç
Cihazın çerçevesinin uçlarında kollar vardır, bunların bir tarafına yaylar ve diğerine bir kiriş takılmıştır. Bu kollar PVC borulardan yapılmıştır, düz olmalıdır. Ve bunu nasıl yapacağımızı zaten biliyoruz. Boruları kömürlerin üzerine ısıtıyoruz ve ardından tahtanın üstüne bastırıyoruz.

Sonuç olarak, yazar av sırasında keskin kenarlardan zarar görmemesi için tüm boruların uçlarını yuvarlar. Bunu yapmak için, her şeyi bir işaretleyici ile işaretleyin ve demir testeresi bıçağıyla kesin. İsterseniz, yine de bir dosya veya büyük zımpara kağıdı ile yürüyebilirsiniz.

Dördüncü Adım Delikler açıyoruz ve kolları ayarlıyoruz
Delik açmanın en kolay yolu bir matkap kullanmaktır, bu yüzden düzgün olurlar. Peki ya matkap yoksa? Sadece çapa uygun bir demir parçası alın, kömürlerde ısıtın ve delikleri yakın. Yazar bir tornavida kullandı, ancak tornavida iyiyse, ısıtmamak daha iyidir, çünkü o zaman metal artık güçlü olmayacaktır.

Deliklerin çapı, bağlantı cıvatasının girebileceği şekilde olmalıdır. Delikleri, zımpara kağıdı veya eğe ile zımparalayın, böylece çapak olmaz. Hepsi bu, kolları takabilir, cıvataları takabilirsiniz ve diğer taraftan somunları sıkabiliriz. Kolların cıvatalar üzerinde serbestçe hareket etmesi gerektiğine dikkat etmek önemlidir, bu nedenle bunları güçlü bir şekilde sıkmak imkansızdır. Somunlar başka bir somun veya süper yapıştırıcı ile kilitlenebilir.

Beşinci Adım Yayları takın
Yayları takabilirsiniz, yayın bir ucu çerçeveye, diğer ucu da kolun ucuna tutturulur. Delikler açıyoruz ve yayları cıvata ve somunlarla sabitliyoruz. Doğru yay gerginliğini seçin, o zaman her şey okların ne kadar ağır olacağına bağlı olacaktır. Bom ne kadar ağır olursa, yaylar o kadar güçlü olmalıdır.

Altıncı Adım Tüm düğümleri topluyoruz
Yay / tatar yayını monte etmeye başlıyoruz, bunun için iyi bir yapıştırıcıya ihtiyacınız var. PVC veya epoksi için özel tutkal kullanabilirsiniz. Boruların uçlarına tutkal koyar ve yerlerine yerleştiririz.

Yedinci adım. kiriş
Güçlü bir ip veya kalın bir oltaya ihtiyaç duyacağı için cihaza bir kiriş takın. Yayları hafifçe çekerek kolların uçlarına bağlarız. Halatı bağlarız, çakmak veya kibrit kullanarak uçlara doğru yüzeriz.

Sekizinci Adım. Tutma ve tetikleme
Kolu, yay rahatça tutulabilecek şekilde monte edin. Bir köşeden, bir boru parçasından ve bir tıkaçtan yapılır. Tüm bunları yapıştırıyoruz.

Şimdi bir tetikleyici cihaz yapmanız gerekiyor. Onun sayesinde, kirişin parmaklarınızla sürekli eğilmesini sağlamanız gerekmeyecek. Bir atış için sadece sapa monte edilmiş pedala basmanız yeterlidir.

Tetikleme cihazını yapmak için, bir boruya ihtiyacınız olacak, önce onu ısıtıyoruz ve düz hale getiriyoruz. Sonra, boruyu bir sap şeklinde "G" harfi şeklinde büküyoruz. Parçanın sonunda, yayın yapışacağı bir kanca oluşturun.

Tetikleyici cihazı kurmaya devam ediyor. Bunu yapmak için, elastik bir bantla sapa sarıyoruz. Ve böylece sakız kaymaz, demir testeresi bıçağı kullanarak sapta yuvalar yapın.

Dokuz Adım. Bitti!
Hepsi bu, birim hazır. Depolanması için altında oklar ve bir titreme yapmak kalır. PVC borudan bir halat bağlayıp bir tarafı boğarak bir titreme yapılabilir.

İlk çekimi yapabilirsiniz. Cihazın sapı çıkarılabilir, bununla birlikte bir tatar yayı gibi çalışır ve normal bir yay gibi bir sapı yoktur. Yazara göre, balıkçılık ve avcılık başarısız olursa, soğan sırt ve kol kaslarını eğitmek için bir simülatör olarak kullanılabilir. İyi avlar!))

Yorum ekle

shokrespektlolPrevedkarşılamaKrutoyya_za
      ya_dobryiyardımcıne_huliganne_othodiFludyasakyakın

Okumanızı tavsiye ederiz:

Akıllı telefon için verin ...