» balık tutma » takım »Çok hassas ve akılda kalıcı bir eşek (atıştırmalıklar) nasıl yapılır

Çok hassas ve akılda kalıcı bir eşek (aperatifler) nasıl yapılır

Merhaba sevgili okuyucular!
Temel olarak, eşek yapmak için tüm yöntemler veya meze daha tanıdık adı, mücadele, ağır bir platin ile donatılmaya dayanır, bu da ısırıldığında balık için büyük direnç oluşturur. Ekipman fikrimi kayar bir platin kullanarak göstermek istiyorum. Balıkçılıktan hoşlanan herkes, fazla çaba ve masraf olmadan toplayabilir. Ve tüm ilgili tesisler kurulum için herhangi bir balıkçı mağazasında.

Biraz balık avlarken diğer donanıma göre üstünlüğü hakkında biraz konuşacağım. Eşek istenen yere atıldığında, platin kancalardan birinin dibinde yer aldığında (alta monte edilen yük doğrudan balık avının en alt noktasındadır). Bir sonraki kanca, tabanın biraz üzerinde yükselir, böylece başka bir ufuk yakalamamıza izin verir. Bir balığı ısırırken, olta, kupanıza direnç oluşturmadan kayar bir platin boyunca sorunsuz bir şekilde hareket eder ve doğrudan sinyal cihazına gider.

1) Döner tee
2) Kayar platin (ağırlık balıkçılık koşullarına, akıma, derinliğe vb. Bağlıdır)
3) Kamboçyalı
4) Aydınlık boncuklar
5) Kancalar
6) Metal tasma (en az 20 cm)
7) Bıçak
8) Olta
9) Yan kesiciler

Üretim sürecine devam ediyoruz:

Birinci Adım: Karabina sökün.
Bir bıçakla dikkatlice, karabina tutturucu üzerindeki anteni hafifçe bükün ve bu karabinayı tasmadan ayırın.

İkinci Adım: Boncuğu atlayın.
Tasmanın serbest ucundan bir boncuk geçiriyoruz (aydınlık bir tane kullanıyorum, suyun karanlık kalınlığında dipte dikkat çekmek gereksiz olmayacak).

Üçüncü Adım: Metal Kurşun'u Bitirin
Boncukun ardından platinimizi geçiyoruz. Kayışı karabinaya geri giydiriyoruz ve yan kesicilerle daha önce büktüğünüz anteni sıkıyoruz.

Dördüncü Adım: Tee'yi Yükleme
Karabina mandalını açın ve tee-burgu monte edin. Güvenilir sabitleme için bu taraftaki anteni de sıkıyoruz

Beşinci Adım: Üst Tasma Pişirme
Bir oltayı bir tişörte bağlarız.Bu hatta bir boncuk ve kambrik koyduk (tasmanın bir kenara bırakılması gerekiyor ve karışık olmuyor), yerine sabitliyoruz. Tasma uzunluğunu kanca kancanın seviyesinde olacak şekilde yaparız (böylece fırlatma sırasında dolaşma şansı daha azdır) ve bağlarız.

Altıncı Adım: Alt tasmayı örün
Platin altında bulunan serbest halka sayesinde bir kanca ile başka bir tasma takıyoruz. Ve son adım bizim bütünümüz olacak el sanatları ana oltaya atıştırmalıklar ekleyin.

İşte, yakalanan balıkları alttan yakalama şansınızı toplamak ve artırmak için çok basit bir yol. Birçoğunu evde yapmak da mümkündür ve bir mola durumunda, mücadele sakin ve hızlı bir şekilde doğrudan kıyıda değiştirilebilir.

Tüm başarılı balıkçılık kuyruk veya ölçek yok.
Koleksiyonları: donk zakidushka

ya_dobryiyardımcıne_huliganne_othodiFludyasakyakın
13 açıklama
Konuk Sergey
Kaç tane mücevher. Ummm ... balık dişi. Gerçekten hoşuna gidecek.
Konuk Vladimir
Karpuz besleyiciyi kargo yerine koydum.Gerekirse, güçlü bir akış için besleyiciye 250 grama kadar kurşun doldurun ve kötü çalışmaz.
Konuk Fedor,
Neden değiştirilmeli? Tasma platinden daha hızlı aşınır.
Konuk Fedor
Başka bir karabina koyardım. "Anten" olmadan kelepçelenir. Her zamanki birleşik tasarımdan daha iyi, böylece platinleri ayırmak ve değiştirmek daha kolay olabilir.
Sergey Grigoryev,
Bir yemlikle denedim. Çok hızlı bir şekilde yıkanmış büyük bir akıma sahibiz. Yükte durdu.
Bir platin yerine, içinde tüp bulunan bir besleyici kullandım. İyi mücadele, balıklar üst ve alt tasmadaki yemleri yakaladığında platin direncini hissetmezler. Açgözlü ise, denedikten sonra koklamaya ve ayrılmaya çalışıyor, o zaman batıcının ağırlığı iyi ve kancalar keskinse kendi kendini kesme etkisi işe yarayacaktır.
denemeye ihtiyacım var
Dmitrij,
Bizimle, sterlet balıkçılığa lisans kapsamında izin verilir. Ancak mersin balığı avı yasaktır. Ob nehrinde yaşıyoruz. Ve bu boyutta bir sterlet nerede buldunuz (Vücut uzunluğu 125 cm'ye ulaşır, ağırlık - 16 kg'a kadar). Kesinlikle böyle insanlarla tanışmadım.
Alıntı: Grooz1982
Konuk Alexander,
Böyle bir mücadele ile balık avının ilk yılı değil, çok uygun. Biz esas olarak duşlar için sterlet yakalamak. Ve bu nehrin dibini mükemmel bir şekilde yakalar ve uzak döküm yapmak daha kolaydır.

Sterlet, mersin balığı ailesinin bir balığıdır. Kırmızı kitap Rusya ve CITES Ek II “savunmasız tür” olarak. Vücut uzunluğu 125 cm'ye ulaşır, ağırlık - 16 kg'a kadar. Volga-Hazar ve Azak-Karadeniz balıkçılık havzalarında Rusya'da yakalamak yasaktır.
Konuk Alexander,
balık tutmak, ruh için ve sadece balık yakalamak için değil ... ama her şey güzel olduğunda ruhta iyidir
Konuk Alexander
Gerçek balık avında, mücadele ne kadar basitse, o kadar etkili olur. Evet, göz alıcı bir parti için toplandığınızda, boncukun kimin daha parlak parladığını ölçebilirsiniz. Ve nehirde tüm bu cazibe işe yaramaz. İyi uygulanmış.
Konuk Nikolay
İlginç bir mücadele. Denemek zorundasın.

Son yorumlar

Tüm yorumlar

Okumanızı tavsiye ederiz:

Akıllı telefon için verin ...