» Çocuklar için DIY kendin yap tavan roket botu

DIY kendin yap tavan roket botu

İyi günler. Tavan döşemelerinden bir roket teknesi üreterek kendinizi ve çocuklarınızı nasıl memnun edebileceğinizi söylemek istiyorum, bu büyüleyici durumda ihtiyacınız olacak:

1 tavan karosu 2-3 adet.
7 adet pervane satın alındı
8 bir servo makinesi satın aldı
Satın alınan toplayıcı motorlar için 9 regülatör
3 mm bir pc ile güçlendirilmiş 10 örgü iğnesi.
11 alüminyum tüp 10 mm ve 5 mm
12 PVC plastik 4 mm
13 kürdan
Modeli boyamak için 14 akrilik vernik ve renk tonu
Bir tornavidadan 15 motor 550y
Alınan şaft için 16 kartuş klipsi
17 Tutkal Cosmofen CA 12. Cosmo-500.200
Teknenin temeli olarak, bir sürat teknesinden desen aldım, kenarları 5 cm'ye çıkardım ve tavan döşemesine aktardım:

İş parçasını bir montaj bıçağı ile kesiyoruz, bükme yerlerinde kolay bükme için V şeklinde bir kesme yapıyoruz, ancak kesmiyoruz.
Parçaların bir açıda birbirine yapıştırılacağı yerler, kolaylık sağlamak için bir blok ile kaplanmış zımpara ile örtülmelidir, böylece temas alanı fotoğraftaki gibi maksimum olur:

Yapıştırılmış parçaları sabitlemek için Fransız pimleri veya doğranmış renkli bant kullanabilirsiniz. Ve böylece tavan döşemesine Titanyum tutkal uyguluyoruz ve renkli bantla sabitliyoruz:

Gövde kururken teknemiz için bir kıç aynalığı çiziyoruz ve kesiyoruz:

Yapıştırıcıyı uyguluyoruz ve kıç aynalığını teknenin gövdesine yapıştırıyoruz ve renkli bantla sabitliyoruz:

Kuruduktan sonra, aynı Titan'ı teknenin içindeki tüm dikişleri sızdırmazlık için döküyoruz.
Tavan döşemesine bir kılavuz çizgi çizin, gövdeyi ve çerçeveyi takın, güverteyi kesin:

Tavan döşemelerinin şeritlerinden, yanılmıyorsam, kabin için GELİYORUZ:

Ayrıca tavan döşemelerinden tekerlek yuvası ve yapıştırıcının parçalarını kesiyoruz:

Füze botuna değdiğim için silahlar uygun olmalı. Sovyet döneminde hatırlarsanız bir Katyusha oyuncağı vardı:

Ve lastik uçları olan roketler çekti, bu yüzden bana aynı prensipte bir roketatar yapmak için fikir geldi

20-15 mm büyüklüğünde 8 mm PVC plastik alıyoruz, dolma kalemden yay için 5 mm'lik bir delik ve bisikletten konuştu için 2 mm'lik tam uzunlukta bir delik ve tetikleyici için başka bir 2 mm'lik delik açıyoruz, çizimde olduğu gibi tetik için demir testeresi bıçağıyla kesiyoruz 2 adet

Sonra bir örgü iğnesi alır ve iki özdeş parçayı keser, boşluklara yerleştiririz, ayrıca roketleri kendileri yapacağımız tüplerden daha büyük çaplı iki boncukya ihtiyacımız vardır. 2 mm'ye kadar boncukları deliyoruz, böylece jant telinin üzerinde kolayca kayıyorlar

Sonra örgü iğneleri üzerine dolma kalemlerden ve boncuklardan yaylar koyarız, tüm bunları ısı büzüşmeli bir tüple sabitleriz ve boncukların ve yayların roketlerle uçmaması için bir çakmakla ısıtırız. Tetiğin uzunluğu, sıkıştırılmış yayın uzunluğuna ve boncuğun çapına bağlıdır, çizime bakın, yayın yarısını 5mm deliğe yerleştirin ve tetiği koyun, 2mm eksenini sabitleyin. Başlatıcılar hazır olduğunda, servo sürücü için çerçeve yaparız ve çalışabilirliğini kontrol ederiz.
[Orta]

Balonlar ve plastik çubuklar için 0,5 mm'lik çubuklardan roketler yaptım, elmasları kestim ve Cosmofen CA 12.'yi kil ile yapıştırdım.Rokmo-500.200 roket başına üç parça, uçlar bir termo tabanca ile kapatıldı, Fransız pimlerini dart gibi görünmelerini sağlamak için lehimleyebilirsiniz.

Kurulumu Zenit-Roket-Cannon Kompleksi olarak gizlemeye karar verdim PANSIIR-M

Boşlukları tavan döşemelerinden kestim, üç kat halinde yapıştırdım, köşeleri zımparaladım, yedi kürdan, her silahın silah gövdelerini yaptım.

Arka hava savunma füze sistemi sadece dekoratif yapılmış, istenirse, bir roketatar ekleyebilirsiniz, bu bir amatör.

Model sehpası 6 mm PVC plastikten yapılmış, montaj bıçağı ile şeritler halinde kesilmiş, 10 mm'ye kadar kolayca kesilmiş ve Cosmofen CA 12 yapıştırıcısı ile yapıştırılmış Cosmo-500.200 Bu şekilde ortaya çıktı:

Deadwood'u 100 mm uzunluğunda 10 mm alüminyum borudan, 8mm alüminyum havuzdan kayar yataklar yaptım, iki iş parçasını 5 mm deliklere kestim, bir kol ile şaft için 3 mm'lik bir delik açtım ve her iki taraftan dikkatlice tüpe bastırdım.

Kanalımda doğaçlama araçlardan deadwood yapmak için farklı seçenekler var.

Ayrıca bir motosiklet çerçevesi yapıyoruz, 4 mm PVC plastikten bir panel kesiyoruz, motor yatağı için 10 mm delik ve motor montaj vidaları için iki 3 mm delik açtık. İki dikdörtgen ve iki üçgen plaka kestim.

Şimdi tüm bunları bir deri ile bir blok ile düzeltmek ve daha geniş bir temas alanı için doğru yerdeki köşeleri doldurmak gerekiyor.

Ve Tutkal Cosmofen CA 12. Cosmo-500.200. Motor çerçevesi alt yüzeyde kuruduktan sonra, Titanyum tutkalı için çentikler yapıyoruz

Tekne gövdesinde bir montaj bıçağı ile sternwood için bir delik açıyoruz.

Pervane şaftını motorun pensine kelepçeliyoruz ve motor gövdesinin motordaki montajındaki her şey ve pervane şaftındaki deadwood, teknenin gövdesine Titanyum yapıştırıcı ile yapıştırılıyor

Deadwood'a hizalayın ve sıkıca dökün, bir stand koyun model ve tamamen kuruyana kadar bekleyin.

Korkulukları Peno üzerinde yarı kesilmiş, 2 mm kalınlığa kadar kesilen tavan döşemesinden çıkardım.

Kururken, direksiyon simidini yapmaya başlayacağız, doğru boyutta 4 mm PVC plastik ve 3 mm'lik bir konuşmacı alacağız. İğneyi örs üzerinde bükülmüş bir yerde bir çekiçle düzleştiriyoruz:

Düzleştirilmiş ucu gazla ısıtıyoruz ve dümen tüyüne kaynaştırıyoruz:

Örgüleri Glue Cosmofen CA 12 ile kaldırıyoruz. Cosmo-500.200 pişirme SODA ile

Ve direksiyon kalemini düzene sokun

İstenilen renkte boyarız:
Direksiyon simidi için deadwood alüminyum borudan yapılmıştır, 5mm uzunluk su hattının üzerinde olmalıdır. 8mm alüminyum çubuk ve plakadan döner bir yumruk yapıyoruz. Çubuğu 5-6mm kestik, her iki tarafta da kestik, 3 mm boyunca ve m3 için 2.5 mm çapında bir delik deliyoruz, plakadaki merkezdeki geniş taraftan bir mandal için 3 mm'lik bir delik açıyoruz ve dar tarafta 0,7 mm'lik bir delik açıyoruz 5- 3mm delik yönünde 6 delik.

Yapıştırma yerlerindeki yüzeyleri temizleriz. İki bileşenli epoksi yapıştırıcı POXIPOL'u alıyoruz, her seferinde biraz yönlendiriyoruz, kürdan üzerindeki çubuktan bir boşluk bırakıyoruz, tutkal sürüyor ve plakaya koyuyoruz, fazla ekstrüde tutkalı dikişe bastırıyoruz, kuruduktan sonra 3 mm matkapla bir kürdan deliyoruz, somunu sıkıyoruz ve sabitliyoruz.

Böylece deadwood ve direksiyon mafsallı direksiyon simidi hazırdır ve tüm bunlar gövdeye yerleştirilmelidir.Tavan döşemesini alıp çerçeveyi su hattının biraz üzerinde bir kıç aynası ve servo için bir parça olarak kesiyoruz, çerçeveyi, direksiyon deadwoodunun ona dokunacak şekilde yapıştırın ve paneli fotoğraftaki gibi servo ile yapıştırın:

Her şey hazır, modeli akrilik vernikle şu şekilde renklendiriyoruz:

Pili şarj ediyoruz ve çok eğlenmek için havuza gidiyoruz.

Pokatushek ve üretim süreci var

-490mm uzunluğunda

shokrespektlolPrevedkarşılamaKrutoyya_za
      ya_dobryiyardımcıne_huliganne_othodiFludyasakyakın
1 açıklama
Serin tekne, özellikle ateş silahı sevdim.

Okumanızı tavsiye ederiz:

Akıllı telefon için verin ...